Prosta integracja, która po uzupełnieniu przez klienta internetowego formularza dostawy wysyła pracownikowi powiadomienie o konieczności zamówienia kuriera. Pozwala zaoszczędzić czas, niwelując potrzebę weryfikacji formy dostawy. W naszym przypadku jako komunikatora używamy aplikacji Telegram.
Gdy klient wypełni i prześle formularz, wprowadzone dane zostaną zapisane w arkuszu Google. Konkretne pola formularza odpowiedają kolumnom w arkuszu.
![Zrzut z ekranu z arkuszy Google](https://merdroid.pl/images/zdjecia/case-study/integracja-formularzy-z-arkuszem-google-2.png)
Stąd scenariusz utworzony w oprogramowaniu Make.com pobiera dane. Jeśli klient wybrał opcję przesyłki "Door to Door" i uzupełnił adres, odpowiedni pracownik zostaje o tym natychmiast powiadomiony poprzez wiadomość na komunikatorze.
![Wiadomości na komunikatorze wysłane przez scenariusz](https://merdroid.pl/images/zdjecia/case-study/integracja-formularzy-z-arkuszem-google-3.png)